دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

 

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل همواره در بین دانشجویان پرطرفدار و محبوب است. کیفیت آموزشی بالا، امکانات گسترده آموزشی، شهریه های پایین، برترین اساتید و دانشگاه ها در سطح بین المللی همه و همه موجب شده تا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گیرد. در این مقاله سعی داریم شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را بررسی کنیم.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل باید حداقل مدرک دیپلم را داشته باسید. معدل دیپلم و ریزنمرات دبیرستان شما جهت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بسیار مهم است. اکثر دانشگاه های کانادا به زبان انگلیسی تدریس می شوند و شما برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل باید حداقل مدرک آیلتس 6 را داشته باشید.

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

اولین قدم برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان است. اکثر دانشگاه ها درخواست آنلاین دارند که شما می توانید با ارسال مدارک تحصیلی و ... به سایت دانشگاه مورد نظر درخواست خود را ارائه دهید و منتظر نتیجه بمانید. در صورتی که با درخواست مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل شما توسط دانشگاه موافقت شد، باید شهریه را پرداخت نمایید و مدارک خواسته شده را به سفارت کانادا تحویل دهید. بعد از مصاحبه ای که در سفارت برای شما ترتیب داده می شود و قبولی در آن ویزای تحصیلی کانادا برایتان صادر می گردد.

 

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

بررسی هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بستگی به فاکتورهای مختلفی از قبیل مقطع و رشته تحصیلی، دانشگاه مورد تحصیل و ... دارد. اما هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و تحصیل در کانادا نسبت به بسیاری از کشورها از جمله انگلستان، استرالیا و آمریکا مناسب تر است. هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای دوره کارشناسی حدود 12000 تا 16000 دلار کانادا، برای دوره کارشناسی ارشد 12000 تا 18000 دلار کانادا و برای دوره دکترا 20000 دلار و بالاتر برآورد شده است.

 

کلیدواژه ها : تحصیل در کانادا , مهاجرت تحصیلی به کانادا , هزینه تحصیل در کانادا , شرایط تحصیل در کانادا , ویزای تحصیلی کانادا , شرایط لازم برای تحصیل در کانادا , دفتر مهاجرتی شیراز , شرکت مهاجرتی شیراز , مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی