دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

  • ۰
  • ۰

اپیلاسیون و اکستنشن در شیراز

 

اپیلاسیون روشی است برای از بین بردن موهای زائد بدن که در بین بانوان بسیار مورد توجه است. اپیلاسیون با موم انجام می شود که موم نیز دو نوع است : موم سرد و موم گرم. موم سرد را به طور مستقیم روی پوست گذاشته و پس از چند دقیقه با استفاده از کاغذ یا پارچه از پوست جدا می کنند. موم گرم برای از بین بردن موهای زائد ظریف و نازک استفاده شده که ابتدا موم حرارت داده تا داغ شود و سپس روی پوست قرار می دهند. اپیلاسیون با موم وکس خشابی نیز برای از بین بردن موهای زائد بدن به جز صورت استفاده می شود.

اکستنشن اضافه کردن مو به موهای طبیعی است که راهی برای داشتن موهای بلند، زیبا و پرپشت می باشد. در اکستنشن مو هم از موهای طبیعی و هم از موهای مصنوعی استفاده می شود. بدیهی است که اکستنشن با موهای طبیعی محبوبیت بیشتری دارد. اکشتنشن روش بسیار مناسبی برای افرادی که موهای کم پشت دارند می باشد. اکستنشن توسط روش های مختلفی از جمله روش اتصال حرارتی، روش کلیپسی و روش پیچاندن انجام می شود.

برای مشاهده لیست متخصصان اپیلاسیون و اکستنشن در شیراز که خدمات نام برده شده را ارئه می کنند؛ به وبسایت ایران برندس مراجعه نمایید.

 

 

ابر کلمات کلیدی:

اپیلاسیون با موم و وکس شیراز , وکس خشابی شیراز , موم دائم شیراز , لیست اپیلاسیون و اکستنشن شیراز , اپیلاسیون بدن شیراز , اکستنشن مژه شیراز , اکستنشن مو در شیراز , اکستنشن موی طبیعی در شیراز , مرکز اپیلاسیون شیراز , لیست مراکز اپیلاسیون در شیرازاپیلاسیون تخصصی در شیراز , اپیلاسیون تخصصی در شیراز , اپیلاسیون کار خوب در شیراز , سالن تخصصی اپیلاسیون در شیراز , اپیلاسیون گیاهی در شیراز , اپیلاسیون بدون درد در شیرازبهترین مراکز اپیلاسیون در شیراز , موم گیاهی شیراز , رفع موهای زائد شیراز , اکستنشن شیراز , مراکز اکستنشن موی طبیعی در شیراز , مرکز اکستنشن در شیراز , اکستنشن با لیزر در شیراز , قیمت اکستنشن موی طبیعی در شیراز , قیمت اکستنشن مو با لیزر در شیراز , قیمت موی طبیعی شاخه ای در شیراز , خرید موی طبیعی اکستنشن در شیراز , لیست سالن اپیلاسیون و اکستنشن شیراز 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی