دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماشین دربستی

امروزه سفر آسان تر از همیشه است! گزینه های مختلفی برای سفرهای درون و برون شهری وجود دارد. شما هر سفری که داشته باشید، چه کوتاه باشد و چه طولانی، می‌توانید این سفر را با وسایل نقلیه مختلفی از جمله هواپیما، قطار، اتوبوس و … طی کنید. یکی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای سفرهای مختلف تاکسی دربستی است. تاکسی دربستی دارای امکانات و خدمات بسیاری است و حریمی کاملا خصوصی برای سفر شما چه کوتاه و چه طولانی فراهم می‌کند که در دیگر گزینه های نامبرده وجود نخواهد داشت. همچنین تاکسی دربستی به نسبت دیگر سرویس های مطرح شده کاملا مقرون به صرفه است. 

شرکت آموت سفر پارسه گشت،  خدمات ماشین دربستی را برای تمام مقصد های درون شهری و بیرون شهری ارائه می دهدنوع خودرویی که در سرویس سواری دربستی بین شهری، پارسه گشت استفاده می شود عبارتند از : خارجی(سوناتا-کمری-سفران)، خودرو ویژه (آریو-اکسنت)، داخلی(سمند-پژو-برلیانس)، راوفور/ شاسی‌بلند، شما مسافرین عزیز می توانید با توجه به نیاز و علاقه یتان خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید.استفاده از تاکسی برون شهری برای سفرهای کوتاه و طولانی از تهران به سایر شهرها، این مزیت را دارد که دیگر نیاز نیست به ایستگاه قطار یا فرودگاه بروید .

 

  • ۰۲/۱۲/۲۷
  • فرناز کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی