افزایش نرخ باز شدن ایمیلها
مردم هر روز با انبوهی از ایمیلهای بیمصرف و تبلیغاتی مواجه میشوند. جالب است بدانید کاربران حرفهای ایمیل پس از ورود به صندوق پیامها اولین کارشان پاک کردن ایمیلهای بیارزش است. این تصمیمگیری با توجه به دو عامل انجام میشود: نام فرستنده و موضوع ایمیل. نام فرستنده را طوری انتخاب کنید تا برای مخاطب آشنا باشد. توجه کنید نام فرستنده با آدرس ایمیل فرستنده متفاوت است. عامل دوم موضوع ایمیل است. چگونه موضوع ایمیل را جذابتر سازیم تا به راحتی پاک نشود؟
- ۹۶/۰۳/۲۹