دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

دانستی ها

در این وبلاگ به روزترین ها ارائه میشود

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مهاجرت دندانپزشکان به هلند

 

هلند کشوری است که در بخش پزشکی و در تمام زمینه های آن پیشرفت بسیاری دارد. درآمد پزشکان در هلند بالاست و این مهاجرت دندانپزشکان به هلند را تحت تاثیر قرار داده است. البته مهاجرت دندانپزشکان به هلند و کسب درآمد کار آسانی نیست، چرا که هلند کشور کوچکی است و نیاز به پزشکان خارجی در آن احساس نمی شود. اما با این حال آیا از شرایط و نحوه مهاجرت دندانپزشکان به هلند آگاهی دارید. اگر دندانپزشک هستید و قصد مهاجرت به هلند توسط حرفه تان را دارید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا جزئیات مهاجرت دندانپزشکان به هلند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مهاجرت دندانپزشکان به هلند

 

شرایط مهاجرت دندانپزشکان به هلند

مهاجرت دندانپزشکان به هلند با اخذ ویزای کار هلند امکانپذیر است. تسلط به زبان هلندی و موفقیت در آزمون های مربوط به مهاجرت دندانپزشکان به هلند، از دیگر شرایط حائز اهمیت مهاجرت دندانپزشکان به هلند است. ثبت نام برای مهاجرت دندانپزشکان به هلند توسط ثبت نام بزرگ (BIG) که مخصوص مهاجرت پزشکان به هلند است انجام می گیرد.

 

مراحل مهاجرت دندانپزشکان به هلند

همانطور که گفته شد مهاجرت دندانپزشکان به هلند با اخذ ویزای کار آغاز می شود، این ویزا باید طولانی مدت باشد. دندانپزشکان پس از دریافت ویزای کار باید در ثبت نام بزرگ نام نویسی کرده و آماده ی شرکت در آزمون های مهارت شود. پس از موفقیت در آزمون های مربوط به مهاجرت دندانپزشکان به هلند، متقاضی باید دوره ای را در یکی از بیمارستان های دانشگاهی هلند بگذراند. با پایان این دوره متقاضی می تواند به عنوان پزشک در هلند مشغول به کار شود. این مراحل جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند حدود سه تا چهار سال طول می کشد.

 

درآمد جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند

درآمد پزشکان برای مهاجرت دندانپزشکان به هلند بستگی به تخصص آنها دارد. پزشکان عمومی از درآمد کمتری نسبت به متخصصان پزشکی و دندانپزشکان برخوردارند. به طور میانگین می توان درآمد دندانپزشکان در هلند را جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند حدود 250000 دلار در سال تخمین زد. علاوه بر این ساعات کار در هلند کم بوده و دارای تعطیلات زیادی نیز هستند.

  • ۹۸/۰۱/۲۱
  • فرناز کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی